Hvordan å forrette et bryllup: Hva gjør du når noen Faints eller kaster opp

26.10.2017 11:42
For første gang på ni år officiating bryllup kastet en siste brud opp under seremonien.
 
Hun kom ned midtgangen med hennes mor og deretter barfed av nervøsitet før noe ble selv sa. Hun håndterte det som en absolutt mester, men var absolutt flau likevel.
 
Bruk følgende fremgangsmåte hvis du vil virkelig vet å forrette et bryllup når noen faints eller kaster opp.
 
1) be paret og brude partiet å spise litt før seremonien. Ikke foreslå de gris, bare ha noe i magen.
 
2) BO ROLIG! Energi er smittsomt hvis du frik ut, vil du gjøre det mye verre for bryllupene deltakerne.
 
3) be personen som har opprørt å presse sine føtter og tær i deres sko. Dette naturlig grunnlag oss og bringer våre bevissthet tilbake til øyeblikket.
 
4) Instruct personen som er i trøbbel for å PUSTE. Be dem ta full, dype breaths.
 
5) be gjest eller noen i brude partiet å få vann til den som har om å passere ut eller kaste.
 
6) får en kald, fuktig håndkle eller lommetørkle for pannen eller å tørke munnen og rydde opp.
 
7) opptre som det er ingen big deal! Personen som opplevde opprørt er utvilsomt flau og hvis du forbli rolig og opptre som det er ingen big deal, deres forlegenhet vil bli redusert og du ser som en proff. Feire sin utvinning og be gjestene om applaus.!
 
Å ha en haug med folk klapp for du føles bra når du er flau. Denne personen vil da vite at sin gjestene elske og støtte dem og deretter isen har blitt offisielt brutt før seremonien begynte. Det vil være mye mer behagelig for svakere/barfer når du først går til mottak.
 
8) gi dem en mint. Man ønsker jeg husket jeg at jeg hadde Altoids i lomma! Jeg bærer en liten boks Altoids å dele ut til paret og brude partiet før gå inn i en seremoni. Jeg ville har sett enda mer profesjonell, men det var min første gang opplever noe som dette, og jeg glemte at mints var der.
 
8 trinn over fungerer like godt for noen som faints, så lenge de ikke treffer hodet på bakken. Hvis de treffer hodet, søke legehjelp!
 
Bryllup er live-eventer, og så de ikke alltid går som planlagt. Den beste måten å håndtere uventede ting er å opptre som du har sett det før, og at det er ikke en stor avtale. Opphold rolig, deretter ACT.
Tilbake